maandag 3 januari 2011

Gelukkig

Vanochtend moest ik weer vroeg op om te gaan werken , de eerste maandag in het nieuwe jaar en gelijk vroege dienst , bRRRRr

Het zag er niet echt glad uit maar het was wel een beetje glibberig , toch maar besloten om op de fiets te gaan en dit bleek de juiste keus , het was af en toe wel tricky en in Noord bij het politiebureau heb ik zelfs een stukje gelopen zo glad was het maar al met al was het goed te doen .
Beter als gisteren met de kniepertjes tocht waar ik aan mee zou doen , ik hoorde van Kees dat er 1 deelnemer met zijn Quest rechtdoor ging waar hij een bocht moest nemen en iemand met een greenmachine was ook onderuit gegaan , en ik had de jongens waarschijnlijk opgehouden want met gladde plekken durf ik op een tweewieler niet zo hard.
heb ik toch de juiste keus gedaan door niet mee te gaan , ik liep daar gisteren een beetje mee , stel je voor dat je niet mee rijd en dat het goed te doen is .
Vandaag echter maar een kwartier langer over de route gedaan als normaal en de temparatuur blijft van de week wat omhoog gaan dus we gaan weer lekker op de fiets deze week.

1 opmerking:

beekie zei

haaiiii, ik heb ff het twiske onwillig gwemaakt...sommige stukken lag een beetje ijs maar 99% was goewd te doen, niet glad ofzo,