maandag 11 februari 2008

Lekker zonnetje

Wat een lekker zonnetje vandaag op m,n benen .
Ik durfde het aan om in korte broek op de fiets naar m,n werk te gaan  , wat een lekker gevoel weer dat zonnetje op je benen.
Ik had wel m,n pijpen mee want vanavond kon het wel eens koud worden .
Dat bleek ook wel want om 23:00 uur was het 2 gr. C toen ik naar huis fietste.
Maar goed , op de heenweg ging ik lekker door het Twiske maar kwam er al gauw achter dat het superdruk met fietsers en wandelaars was.
Toch nog een aardig gemiddelde gehaald van 27,1 Km /uur over een afstand van 14,5 km , ik heb in deze route dan ook minder kruisingen zitten dan anders.
Je hebt niet alleen in de auto last van zondagsrijders , op de fiets kom je ze ook tegen , mensen die zo om zich heen zitten te kijken en daardoor tegenliggers niet aan zien komen .
Het belletje is dan ook weer genoeg gebruikt vandaag.

groetjes

Geen opmerkingen: