zaterdag 15 maart 2008

Stormachtig ritje

Vandaag Woensdag 12 maart verklaarden mijn collega,s mij voor gek , of ik het weeralarm niet gehoord had ? nou dat had ik dus niet!
Nu vind ik dat ze tegenwoordig toch heel snel een weeralarm afgeven , zal wel met schadeclaims te maken hebben , als je gewaarschuwd bent he je weet het wel.
maar goed , om een uur of 12 dacht ik toch ook even dat ze gelijk hadden en had al iemand gecharterd waarmee ik met de auto mee naar huis kon , maar aangezien ik toch m,n fiets nodig had de volgende dag ben ik toch maar op de fiets vertrokken en de piek van de storm zou rond het middaguur geweest zijn dus toch de gok maar genomen.
Onderweg wel een paar keer bijna eraf geblazen maar  heelhuids thuis gekomen.
Dat geeft toch wel weer even een kick om met dit weer te fietsen
veel fietsplezier gewenst.

Geen opmerkingen: