dinsdag 15 juni 2010

Even naar Zwanenburg voor een Accu



Vandaag heb ik een nieuwe accu voor mijn sigma evo Lamp opgehaald in Zwanenburg.
Waarom helemaal in Zwanenburg zou je denken , Bij mijn locale fietsenboer die prima werk verricht aan mijn ligfiets was deze accu rond de 55,00 euro.
Een zoektocht op het internet en marktplaats leverde dit adres van een fietsenwinkel in Zwanenburg op en de accu was daar 30,00 Euro .
Nou om 25 Euro te besparen wil gerrit wel even een stukje fietsen en dan maken we er gelijk een rondje van , ik was ook nog op zoek naar een fietsshirt zonder mouwen maar die had deze winkelier niet , wel kreeg ik de tip om een stukje door te fietsen naar een race fietsenwinkel die het wel misschien had .
Deze volgende winkel had voor mij een mooi blauw Shimano Shirt zonder mouwen voor 40,00 Euro, deze meegenomen en op naar spaarndam.
Onderweg na een pitstop ben ik vergeten om m,n slangetje van de drinkzak weer omhoog te gooien en zodoende verloor ik m,n tuitje door de fietsketting , natuurlijk kom je daar niet gelijk achter en kon ik een stuk terugfietsen om m,n tuitje te zoeken.
Gelukkig heb ik hem gevonden maar had geen drinken meer , dus in Spaarndam maar even de AH in voor een fles Spa en daarna weer op weg naar de Buitenhuizerpont.
Overgestoken met de pont en door nauerna weer richting Zaandam.
Nu nog even een verlengsnoer maken en dat door het frame zien te krijgen want dan kan de accu mooi achter het zitje gehangen worden .

Gefietst 42,6 Km met af en toe een zonnetje en aardig wat wind.

Geen opmerkingen: