woensdag 21 juli 2010

Soort van molentocht

Vandaag was ik van plan om de Molentocht te gaan rijden die de tourclub vorige week heeft gereden , ik kon toen niet mee vanwege m,n werk.
De Track had ik van de penningmeester toegezonden gekregen en deze in de gps geladen.
De problemen begonnen al gauw want ik kon de track haast niet zien op het schermpje en reed zodoende in het begin al verkeerd
, toch weer op koers gekomen maar in Purmerend ging het alweer fout en gaf ik er de brui aan en ben door het purmerbos richting Ilpendam gereden waar ik op een terrasje een upje en een appelgebakje heb genuttigd , vandaar was het weer bekend terrein voor mij en ben via Het Schouw en het Noord Hollands kanaal in Het Twiske beland alwaar het begon te spetteren en daarom richting huis gekoerst.
De rode lijn is hoe ik gefietst heb en de zwarte is hoe ik zou fietsen.
Misschien toch handig om de volgende keer wat plaatsnaampjes op een papiertje te krabbelen die langs de route liggen want dit is wel heel de verkeerde kant op.

Al met Al toch wat onbekende wegen gezien en 45 km gefietst.
Moet toch maar eens aan een brilletje.

Geen opmerkingen: