donderdag 22 juli 2010

Weer samen met m,n dochter

Het was alweer een tijdje geleden dat mijn dochter op haar Mistral gelegen had dus werd het tijd dat ik haar weer eens stimuleerde om te gaan fietsen .
Omdat het al lang geleden was heb ik het rondje niet zo groot gemaakt , het moet wel leuk blijven .
Via het Jagersveld naar de Zaanse Schans , Het was gelukkig niet zo druk maar we hadden aardig bekijks , vandaar naar Wormerveer en via de provinciale weg en de guisweg naar Westzaan om de dorpstraat te volgen en via de Westzanerdijk weer naar Zaandam, wel met een tussenstop bij een patatboer want daar mag je niet zo maar voor bij rijden, Daarna door de stad naar huis.
Haar commentaar was , ik heb nog nooit zo lekker gefietst en daar doe je het voor.

28 Km gereden .

3 opmerkingen:

beekie zei

ahhh wat schattig van an... lol
maar idd leuk rondje,

ik ben inmiddels verhuist pfff helmaal gaar:P

groetjes beekie

Gerrit zei

dus je bent al over ?
Snel gegaan man.

Martje zei

He Gerrit
Das toch waar het om gaat. Dat je gewoon lekker aan het fietsen bent.
Leuk touwens je reactie. Zo kom je weer es mensen tegen.
Groetjes Kat.