dinsdag 30 november 2010

Nieuw Winterspeeltje


Vorige winter heb ik geleerd dat er met sneeuw met een ligfiets met dunne bandjes op 6 Bar slecht te fietsen is , zodoende heb ik een ander speeltje besteld en vandaag binnengekregen en geinstalleerd.
Ik zeg perse geinstalleerd want dit speeltje hoef je niet aan te sluiten.
Het is de magic Trackpad van Apple , wat ziet dit er mooi uit en wat gaat dat geweldig , scrollen in/uit zoomen klikken , bladeren door foto,s allemaal met een paar vingers , geen draadjes , geheel bleutooth en past precies naast het toetsenbordje.waar je ook klikt er word gelijk geenterd, twee vingers naast elkaar klikken geeft rechtermuisknopmenu, foto,s draaien dmv je vingers , geweldig.
Ik moest wel m,n leopard updaten naar de versie Snow Leopard maar die had ik er gelijk bijbesteld en met een uurtje installeren was de Mac weer helemaal up to date en als vanouds weer supersnel.
En ja , ik weet het , het toetsenbord moet schoongemaakt worden.
Morgen weer eens proberen of ik met de fiets op het werk kan komen ,de sneeuw schijnt morgen niet te vallen.

Totziens fietsvrienden.

Geen opmerkingen: