vrijdag 15 april 2011

Weer aan het fietsen

Na het weekje griep had ik wel al weer het woon werk verkeer op de fiets gedaan maar ik kwam en zit nog steeds niet lekker in m,n velletje .
vandaag is het zulk mooi weer dat ik niet thuis kan blijven en heb de fiets gepakt om door het twiske richting Purmerend te gaan en daar de sluis over te steken om langs de Jaagweg richting Ilpendam en watergang te gaan , bij Het Schouw oversteken en naar Durgerdam en langs de Golfbaan om vandaar naar Het Vliegenbos in Amsterdam noord te fietsen en even langs m,n werk te gaan om m,n bril op te halen , deze was ik vergeten na de laatste nachtdienst en het is toch wel irritant zo zonder bril.
Na een bakkie leut bij de Portier en het laatste nieuws aangehoord te hebben maar weer richting Zaandam gefietst en thuis lekker onder de douche gestapt.

45 Km in 1uur en 44 min met een max van 39,5 , goeie training voor de paasrit naar kootwijk.

1 opmerking:

Mick zei

Hoi Gerrit,

Bij mij zo ongeveer het omgekeerde. De pijn in m'n voet is weer verhevigd teruggekeerd.
Ik werk wel maar fiets -haast- niet. Heb ook al besloten om naar Kootwijk te rijden met de auto en de roeifiets achterin: Kun je die natuurlijk wel n's proberen!

Mvg Mick