dinsdag 5 oktober 2010

Afzettingen

Het lijkt wel of ik het van de week een beetje aantrek , van de week reed ik met een lekker gangetje op weg naar huis door Het Twiske en moest ik ineens een heel stuk door het gras , het fietspad was voor een heel stuk afgezet door de politie voor onderzoek
want er was een lijk gevonden in de ringvaart van Het Twiske , dit las ik dan later in de krant want ik ben niet zo iemand die dan gaat staan te kijken en probeert de mensen uit te horen .
Vanavond op weg naar huis was er een stuk van het fietspad langs de Ijdoornlaan afgesloten ivm een ongeval , ik zag een fiets liggen en een rugtas en even verderop een beschadigde auto 2 ambulances , brandweer en diverse politie auto,s , heel vreemd eigenlijk want het fietspad ligt hier goed gescheiden van de autoweg dus hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren is mij een raadsel. Misschien lees ik dat ook wel weer in de krant.
maar ik moest dus omkeren en via een andere weg naar huis gaan , ik moet dan ineens een stukje langs een manege en heb daar wel eens een hond achter me aan gehad s,ochtends vroeg en deze bleef me een tijdje volgen dus ik fiets daar liever niet maar goed ik mocht niet anders.
Geen hond gezien trouwens , wel gehoord.
Op de foto de Ijdoornlaan met gescheiden fietspad , als je een stukkie doorrijd kom je bij de MacDonalds uit .

Geen opmerkingen: