vrijdag 4 maart 2011

Stemmingswisselingen

Volgens velen komt dat alleen voor als je in de overgang raakt of bent maar ik heb het bewijs dat het ook anders kan zijn .
Ik geloof namelijk dat ik net door de overgang heen ben en toch had ik last van stemmingswisselingen.
Gisteren werd ik bijna van de fiets gereden door een paar 14 jarigen die op de fiets aan het spelen waren en niet op tegenliggers aan het letten waren, alleen door hard gebrul waren ze tot opletten te manen en dat drukt gelijk de stemming want ik kreeg een heleboel verwensingen naar mijn hoofd.

Vandaag moest ik erg lachen want ik werd ingehaald door twee auto,s die bijna 1 waren zo dicht zat de achterste op de voorganger , die achterste was ook een beetje doof want zijn radio stond keihard , je kent ze wel die golfjes met zwarte ramen . Wat was nu het leuke hieraan ? Op het zuideinde zijn versmalde drempels met paaltjes en doordat deze man zo dicht op zijn voorganger reed zag hij het paaltje niet aankomen en moest hij het uiterste van zijn kunnen naar boven halen om dat paaltje te ontwijken , ik was echt van mijn fiets gevallen van het lachen als hij het paaltje had geraakt. En daarom ben ik nu weer vrolijk.

Veel fietsplezier allemaal.

3 opmerkingen:

Cor zei

Hee Gerrit,

Heb jij die vm besteld?

mvg Cor

Erwin zei

Hi Gerrit,

Ik begrijp via Marcel's Blog, dat je in blijde verwachting bent van een Mango +. Gefeliciteerd met de voorgenomen aanschaf :) Weet van mezelf nog dat het wachten op de afleverdatum veeeeeeel geduld vergt ;-)

Erwin

Gerrit zei

Ja Cor , maar dat zul je ondertussen wel hebben gelezen .

En dankjewel Erwin , zal hier ook wel wat geduld vergen.