woensdag 30 april 2008

Koninginnendag

Wat kun je allemaal doen op koninginnendag ?
Wat dacht je van een 40 Km route uitzetten/pijlen voor een fietsvierdaagse , dat deed ik dus.
S,ochtends om 10:00 vertrokken en 3 uur later pas terug , dit grotendeels te danken aan de tegenwind en natuurlijk aan het steeds afstappen , pijl ophangen , opstappen en weer door naar de volgende kruising , en dan alles opnieuw.
En net als vorig jaar een witte lepelaar gezien in de polder maar weer geen fototoestel bij me.
De eerste helft had ik in een uurtje klaar en na een bakkie begonnen aan de tweede helft .
Ik was om 13:00 terug en moest nog eten en douchen en om 14:00 op m,n werk in A,dam zijn.

Allemaal gelukt.

Ik hoop dat ze mooi weer hebben met de vierdaagse.

Groeten Gerrit           Totaal Km dit jaar 966

Geen opmerkingen: