dinsdag 15 april 2008

Ontmoeting


Vrijdag 11 april

Vandaag ga ik degene ontmoeten waarmee ik de ronde van noord holland zal gaan rijden.
Na de oproep op het ligfietsplaza had ik 2 reakties gekregen , 1 heeft waarschijnlijk afgehaakt en de ander ga ik vandaag ontmoeten op een centrale plek in de west Beemster.
De goede man woont nl. in het plaatsje Stompetoren in de beemster dus hebben we afgesproken bij restaurant de Kerckhaen.
Andreas , zo heet hij staat al te wachten en we schuiven aan een tafeltje en bestellen beide iets .
Het water voor andreas is gratis en zelfs het tweede glas blijft gratis (waar vind je dat nog) , na wat babbelen en wat drinken besluiten we nog een ritje door de beemster te doen en kan ik zelfs de geschutskoepel van fortspijkerboor zien terwijl we langs rijden.
Andreas rijd op een 10 jaar oude stalen M5 geheel onderhouden door hemzelf , ik dacht dat ik laag bij de grond zat maar zo te zien is de M5 nog lager.
Na nog wat gefietst te hebben nemen we met een praatje afscheid en gaan mekaar weer zien bij de start op 26 april .
Bij Thuiskomst staat er weer 55 Km op de teller , een mooi trainings rondje weer.

Totaal Km dit jaar 793 Km

Geen opmerkingen: