dinsdag 30 december 2008

Kouuuuuuuuuuuuddddddddd

Gisteren weer lekker op de fiets naar het werk na het vrije weekend waarin ik bijna niet gefietst heb omdat het zo koud is , ja ff naar de stad voor een cadeautje en ff op visite , korte ritjes dus .
Maar nu , thermo sokken aan overschoenen aan extra jas en een muts en dan ook nog handschoenen , en dan na 14 Km toch nog koude tenen en handen .
De kenner zal wel zeggen , koop een velomobiel , maar die kan ik niet kwijt in de schuur of op het erf dus ik zal het zo moeten doen , alhoewel moeten , ik kan ook de auto pakken .
Onderweg toch af en toe een glad stukkie dus oppassen geblazen.
vandaag leek het nog wel kouder (het was -7 ) maar dat komt waarschijnlijk door het vocht in de lucht , wat wel lekker was is dat geweldige zonnetje op de terugweg naar huis , Heerlijk
Door dat zonnetje ga je gewoon weer zweten .
En evengoed onderweg s,ochtends om 5:30 hoor je de vogeltjes fluiten en dat is iets wat je in een auto wel kan vergeten of je moet een cdtje opzetten en het mooie van fietsen nu is dat je niet hoeft te krabben , wat heb ik daar een hekel aan.

dat was m dan weer , voor iedereen die dit leest een hele fijne oudejaars avond en een heel goed begin toegewenst , en veel fietsen volgend jaar he.

3 opmerkingen:

marcel beekmans zei

heeejjjjjjj dat kan niet he!!!

"alhoewel moeten , ik kan ook de auto pakken"

we moeten juist van die dingen af!!!! er zijn veeeeeeeeeeeeeeeel te veel!!!! maar brrrrrrrrrrrr oud was het echt wel brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik was even snel met nazca naar de dapper markt gegaan brrrrrrrr echt te koud, echt velo weer!!! heb savond even drie rondjes oosterpark gereden in de donker::P zo ben ik dot jaar als ligfietsjaar begonnen et de nazca, en zo eindig ik heb ook weer!

groetjes marcel,

ps we moeten binenen keer stukkie rijden joh:P

Mick zei

Tipje misschien voor deze dagen die ik kan onderschrijven: Handwarmzakjes gebruiken om je handen aan te warmen. Staan beschreven op Knurft.net, speciaal voor 'open' fietsen. Kun je in ieder geval altijd bij de ANWW-winkel kopen!
Beste wensen, Mick

marcel beekmans zei

jij ook beste wenjess he:P en veeeeeeeeeeeeeeele km's :P