donderdag 3 september 2009

Het regent bijna nooit


Vandaag regende het af en toe wel !!!!!!!!!!
Om 13 :15 vertrokken richting werk , mijn vrouw verklaarde me voor gek want het waaide nogal hard en de buien vlogen ons om de oren hier in de zaanstreek.
In Oostzaan kreeg ik af en toe een druppie , zal wel van de bomen afkomen dacht ik en ik werd er niet nat van dus.
Maar of het noodlot er mee speelde , ik moest nog ik denk een minuut of 4 fietsen voor aankomst begint het ineens toch te regenen , binnen 1 minuut was ik nat dus schuilen had ook geen zin meer dus dan maar door maar wat is een warme douche dan lekker zeg.
Na het douchen de natte kleren meegenomen naar de werkplek en in de luchtbehandelingsruimte gehangen , daar is het lekker warm en droog en konden ze goed drogen voor de thuisreis vanavond om 23:00.
Die thuisreis is droog verlopen maar wel met continu lichtflitsen in de lucht van het onweer , erg mooi om te zien vooral die horizontale boven Het Twiske en Oostzaan.
Maar goed , droog over gekomen dus en niet geraakt door de bliksem dus dat scheelt ook weer anders had ik dit verhaaltje niet kunnen schrijven.
De temparatuur was trouwens best nog wel goed want het jasje bleef open anders werd er te veel gezweet.

groetjes van mij.

Geen opmerkingen: