maandag 31 augustus 2009

Eind van de Maand Update


Zo , het einde van deze maand is weer aangebroken en net zoals andere bloggers vind ik het wel leuk om een update van de verreden kilometers te geven.
In Juli is er wat minder gefietst als het vorige jaar , waarschijnlijk door de vakantie maar Augustus was weer beter en bijna alle maanden geven een hogere score dan het vorig jaar.

Op de terugweg van het werk naar huis met het windje mee had ik lekker de gang erin op Het Luiendijkje richting de molen van Het Twiske en Bij het fietspaadje wat van rechts komt net voor de bocht voor het sluisje kwam een snorscooter achter mij rijden , het geval was behoorlijk opgevoerd want ik reed bijna 40 km per uur en hij hield mij gewoon bij en na de molen kreeg ik een beetje zijwind en daardoor zakte de snelheid naar 35 km per uur, toen hij naast me kwam rijden zei hij tegen mij " lekker he , die snelheid , moet je geen helm op ? " Waarop mijn enige antwoord was " Moet jij nodig zeggen met die opgevoerde snor " waarop hij lachend langzaam van mij wegreed

Fiets groeten van Gerrit.

3 opmerkingen:

marcel beekmans zei

goedzo ventje

Gerrit zei

Dank je Marcel , maar ik doe het voor mezelf , net als jij.

marcel beekmans zei

yup!!!!