maandag 17 augustus 2009

Rondje Purmerend


Ik was vandaag van plan om een rondje Naardermeer te doen maar in de buurt van Amsterdam gekomen voelde ik mij niet zo lekker , had thuis al wat perikelen met de darm gehad maar was toch op pad gegaan , hierdoor heb ik besloten om maar een kleiner rondje te doen dus ben langs het N-Hollandskanaal gefietst en bij Het Schouw naar boven om langs Watergang en Ilpendam naar Purmerend te fietsen , onderweg ging het niet echt beter.
Bij Purmerend aangekomen richting Neck gegaan en en via de neckerstraat in de Wijde Wormer beland .
En vandaar was het nog maar een kleine 9 km tegen wind naar huis en had ik toch weer 40 km gefietst en een hoofdpijntje opgelopen ergens ook nog , zal wel een griepje worden.

Volgende keer beter. 40Km gefietst

Geen opmerkingen: