vrijdag 28 augustus 2009

Vrijdag avondritje 5

Vanavond was het laatste vrijdagavond ritje , Dat ging van de Wijdewormer naar het jisperveld door naar Spijkerboor en vandaar naar Oost knollendam en via de Wormer weer retour naar het clubhuis in de Wijde Wormer.
In het clubhuis aangekomen begon het voor de start nog even te plensen en nadat het buitje over was ben ik van start gegaan om 4,5 Km later in een fikse hagelbui te rijden.
Gelukkig stond er ook veel wind en was ik een paar km later aan de bovenkant al weer droog alleen m,n telefoontje heeft die bui niet overleefd vrees ik. (deze zat in m,n rugzakje van m,n fietsshirt)
In de buurt van OostKnollendam zag ik een kiekendief op een paaltje zitten en deze vloog bij mijn nadering weg , wat een mooi gezicht blijft dat.
De Zwaluwen vlogen laag boven de weilanden en flaneerden op de wind , de rest van de rit bleef het droog en in het clubhuis werd ik verwelkomd met thee.

Ritafstand 33 Km

Geen opmerkingen: