zondag 8 november 2009

Klein rondje

Wat een lekker zonnetje , vanmiddag maar even een klein rondje doen, even aan m,n dochter gevraagd of ze zin had om mee te gaan maar helaas ik moest alleen op pad.
Het werd toch pas om een uur of 1 voordat ik vertrok en net op weg verdween het zonnetje ook en wat dan overblijft is een grijze dag met een temparatuurtje van 5 gr.C..
Toch maar door gefietst en Het Twiske in gegaan , de grote route gepakt , nou ja groot, Een hoop fietsers en wandelaars evengoed tegengekomen maar dat geeft niet want echt hard durfde ik toch niet met al die bladeren op het fietspad , Sinds ik vorige winter onderuit ben gegaan in een bladerige bocht ben ik met bladeren voorzichtig geworden.
Afijn , na een uurtje en 25 Km was ik weer thuis met een frisse neus en koude tenen maar toch weer even genoten.

2 opmerkingen:

marcel beekmans zei

was vanmiddag wel lekker weer voor twiske ja.... ik had geen puf om te rijden:P moest vanmorgen ff naar de koog ff kat eten geven... ben met de trein gegaan had geeeen zin/puf om te gaan rijden:P erg he....

Mick zei

Ik zou inderdaad verdomde oppassen voor slidings.Ik heb daar dus 'n heup mee gebroken in ''08 en nog steeds veel pijn door.
Vandaag kwam op de x-ray weer naarvoren dat de genezing (met 3 schroeven) toch wel goed gaat dus ben ik naar de neuroloog doorverwezen op verdenking van 'n hernia.
Echt niet leuk als je belet wordt te werken, je hobby niet kunt uitleven, enz!