zondag 8 augustus 2010

De Seanse Acht


Vandaag van start gegaan voor de seanse acht , alleen in mijn geval werd het alleen het onderste gedeelte van de 8.
Deze tocht bestaat uit twee helften met een noord en zuid gedeelte en in het midden ons clubhuis , het maakt niet uit welke helft je als eerste rijd of hoe om je m rijd als je m maar rijd.
aangezien de Noord route grotendeels door bewoond gebied ging heb ik besloten om de Zuid route eerst te rijden , ik ben nu eenmaal iemand die van polders houd en niet van gebouwen.
De zuid route ging zoals je op het kaartje kan zien door de wijdewormer richting Waterland en dan richting Het Twiske en via Oostzaan , Zaandam naar Westzaan en via een klein stukje bewoond gebied nl. westerkoog en Kogerveld naar recreatiegebied De Jagersplas , althans dat heb ik er van gemaakt , had geen zin om door het kalf te rijden , weer terug naar het clubhuis in de wijdewormer.
Vandaar kun je dan kiezen voor nog een rondje maar dan de andere kant op , ik heb dat niet gedaan en ben na het eerste rondje lekker naar huis gegaan.

Toch weer 50 Km gereden vandaag met af en toe wat miezer maar over het algemeen droog en af en toe zon en weinig wind.

Geen opmerkingen: