dinsdag 24 augustus 2010

Ondanks de Wind


Toch nog gefietst.

Het was vandaag behoorlijk winderig maar ik heb toch maar even een rondje gefietst, weliswaar heb ik een route gekozen waar ik van dacht dat ik niet echt de wind tegen zou krijgen maar ik had m grote stukken schuin van voor en natuurlijk ook weleens mee. Ik ben richting Purmerland gegaan en vandaar naar Den Ilp , alwaar ik een bezoekje heb gebracht aan Dennis Papagaaien kwekerij.
Ik heb zo een 30 jaar terug in een dierenwinkel gewerkt en toen kochten wij wel eens papagaaien in bij Dennis maar ik was er nog nooit geweest en waarschijnlijk zal ik er ook wel niet meer komen want het was er een herrie van jewelste.
vandaar door naar Landsmeer ,Amsterdam noord envanaf de draaibrug langs het NH Kanaal naar de Buiksloterweg en zo weer richting Zaandam gegaan en even een bezoekje aan m,n overleden zwager gebracht op de begraafplaats en daarna naar huis.

38 km gefietst in winderig maar droog weer.

Geen opmerkingen: