vrijdag 17 september 2010

Winderig Tochtje



Na de regenachtige dag afgelopen zondag in Zwolle was ik de hele week wat hoesterig en heb niet gefietst , nu was het weer hier in Zaandam ook niet om over naar huis te schrijven want het heeft flink geregend hier.
Vandaag ondanks de wind toch maar even een rondje gemaakt.
Eerst richting de provinciale weg en dan naar Wormerveer waar ik een voor mij onbekend bordje spotte, deze even op de foto gezet , Het bord geeft aan dat er op dit stukje fietspad ook auto en brommerverkeer mag plaatsvinden , okee het zal wel.
Verder op weg naar de Forbo fabrieken en vanaf daar langs de Nauernashe vaart met wind tegen, richting de Buitenhuizerpont en daarna met windje mee via nauerna en Westzaan weer naar Zaandam alwaar ik even langs de vaste fietsreparateur ben geweest voor mijn voor derailleur , alleen was hij er de komende tijd niet vanwege een whiplash en in de andere monteur die daar werkt heb ik niet zo veel vertrouwen dus even op zoek gegaan naar een andere vakman en gevonden , vlg week vrijdag mag ik m daar stallen en gaan we smiddags het resultaat bekijken .
Vandaar even bij m,n 88 jarige moeder op de thee en na een half uurtje weer op huis aan.

35 km gefietst met aardige stukken tegenwind maar wel droog.

Geen opmerkingen: