woensdag 27 mei 2009

klein rondje met dochter

Vanmiddag even een klein rondje met m,n dochter gefietst , eerst over de vlinderbrug naar de achtersluispolder , onder het klaverblad door richting Tuindorp Oostzaan en vandaar via de Adriaan Loosjesstraat naar Het Luiendijkje in Het Twiske bij de molen links en zo buiten om richting Den Ilp en verder weer door naar Oostzaan en weer naar huis.
Op de Kerkstraat wilde ik haar wat ruimte geven bij het bruggetje dus ging ik op het midden van de weg rijden en dat leverde mij een scheldkanonnade op van een automobilist maar daar lig ik niet wakker van , als m,n dochter maar veilig thuiskomt.
Toch nog 21 km met flinke stukken tegenwind , voor een beginner een goed resultaat .
Haar tellertje staat inmiddels op 46 Km totaal en die van mij op 1800 Km totaal.

5 opmerkingen:

marcel beekmans zei

nog 1754 km te gaan anita ,en je heb je hbe je ouwe ingehaald:P go girl go :P lol

Mick zei

Ik ga het verlengde kinderligfietsje (20"/16")dat ik vervangen heb door de (26"/20") Hafa terugbrengen in oorspronkelijke staat -min of meer- en kado doen over 'n week op de verjaardag van m'n neefje.
Hij wordt zes.
Mij benieuwen of het 'n jongen van Michiel Adriaanzoon de Ruyter wordt!

Gerrit zei

je weet maar nooit of het aanslaat ,mick
die van mij kan ook nog terugkrabbelen. hoop het niet natuurlijk want paardrijden is ook niet alles.

marcel beekmans zei

dan is het aan jou om er vor te zorgen dat ligfetsen leuker blijft dan paardrijden:P misschien wel es leuk om binnenkort ff met z'n 3en te fitde? lijkt me gezellie:D

Mick zei

Mijn neefje ken ik niet echt als een van de moedigste maar 'n paar weken terug was hij dan toch echt op'n fietsje 'los' gegaan...
Ik wou dat ik vroeger al 'n ligger had gehad om naar de RSG-Purmerend te rijden (maar vond het toen al leuk om dat snel te rijden).
Ja prima idee Marcel, anders n's bij m'n moeder langsgaan in Purmerland (of broer in Neck)?
Alleen toch wel liever in 't weekend...
Groeten u2