donderdag 17 februari 2011

Even Slikken


Vandaag werd de Mistral van mijn dochter opgehaald , zij houd het fietsen voor nu voor gezien misschien als zij wat ouder is dat ze het weer oppakt.
Het was toch wel even vreemd om er een onbekende op te zien fietsen en om de fiets in het bestelbusje te zien .
De man was vroeger begonnen met ligfietsen op een roulandt met onderstuur en dacht op de mistral met onderstuur na 20 jaar niet fietsen zo weg te rijden maar dat bleek toch even anders , de mistral heeft een veel meer liggende houding ,hij had voor een straatlengte wel wat hulp nodig maar na enige oefening ging het al een stuk beter.
Ik vind het wel jammer dat de fiets weg is want hij woog 2 kg lichter en was veel mooier dan mijn fujin maar ik had er al een paar keer op geoefend en onderstuur was toch niks voor mij en ombouwen naar bovenstuur leek me nogal ingewikkeld.
Ik heb de beste man gelijk maar op de hoogte gebracht van de nvhpv en het supermooie clubblad voor weinig dus misschien heeft de nvhpv er weer een nieuw lid bij.
Voor deze keer nog een laatste foto van de fiets die straks in Groningen rond rijdt.

Geen opmerkingen: