zondag 6 februari 2011

Schoonmaak


Na de weken van sneeuw en gladheid waren de wegen erg vies en dat maakte dat ook de fiets smerig werd , bij een paar nieuwsgierige buren aan de overkant blijft niets onopgemerkt en zodoende vond ik dan ook een paar dagen later deze foto,s in m,n mailbox.
Weer eens een paar dagen later kreeg ik weer een mailtje met de vraag of ik de foto,s wel ontvangen had want ze stonden nog niet op het net.
Welnu dan buurtjes , hier zijn ze dan.
Dit was even een tussendoor schoonmaak want het grote werk zoals de ketting moet nog gebeuren , dat doen we als we er zin in hebben.

4 opmerkingen:

beekie zei

had het ff gezegd ger, had beekie zijn nazca en quest er eventjes naast gezet,

Gerrit zei

lol , ik denk , wacht nog ff tot die carbon quest er is , kan ik ze alle drie doen.
en maar klagen dat het zo slecht gaat in nl.

beekie zei

ik slaag niet hoor

BoCycle zei

Hallo naamgenoot,

Via de blog van beekie kwam ik bij jouw blog terecht. Ik heb ook en Fujin en heet ook Gerrit. Dat kan toch geen toeval zijn. Zie bocycle.blogspot.com

Gerrit