dinsdag 8 februari 2011

Lente gevoel


Het leek wel lente vanmiddag op de terugweg naar huis.
Wat een geweldig gevoel , het zonnetje op je ketel en de wind door m,n haren , heerlijk op m,n open ligger over de weidse fietspaden langs de stinkende auto,s .
Af en toe even stoppen voor een stoplicht of een overstekende voetganger maar voor de rest gleed m,n fujin aangedreven door mij door het verkeer.
Helaas was ik te moe om de rit langer te maken ,lag vanochtend om half 5 al in de stoel van de fujin op weg naar het werk waar een grote onderhoudsstop al mijn energie weg zou vreten en ik de hele dag moest zorgen dat alles veilig en in goede banen zou verlopen tot mijn collega mij af zou lossen en de zware taak over zou nemen.
Maar het invullen van werkvergunningen, Tra,s en het Controleren en uitvoeren van LT en T,s heeft zijn vruchten afgeworpen , er is niemand gewond,bekneld of bedwelmd geraakt in mijn wacht.

Hoera voor mij.

Geen opmerkingen: