donderdag 16 april 2009

Maandag 13 April Paastreffen 2009 terugreis.


Vandaag moesten we terug naar huis , dus wekker gezet maar3 uur vantevoren wakker geworden en niet meer kunnen slapen.
Totdat de wekker afging en deze uitgezet en toen dus weer in slaap gevallen tot Mick me wekte en zich daarvoor verontschuldigde wat absoluut niet nodig was want ik moest eruit.
Eerst de krentebollen maar eens gepakt , na 3 dagen krentebollen als ontbijt eet ik ze waarschijnlijk niet meer tot het herfsttreffen.
En na het ontbijt de boel in gaan pakken , tent vegen en opvouwen en wachten op de medereizigers want die waren aan het helpen om het groepsgebouw aan kant te krijgen.
We vertrokken uiteindelijk om een uur of half elf met z,n vieren , Mick, Marjolein , Hans en ik zei de gek en ik moet zeggen de reis ging voorspoedig , de sunrider ging voorop maar dat zou na Amersfoort anders worden , of de accu leeg , of de sporing niet goed ik weet niet wat er aan de hand was maar de gang was er uit.
Anders als de heenreis zijn we nu door Amersfoort gegaan , is weer eens wat anders , wel een hoop stoplichten trouwens.
In Soest hebben we met z,n vieren thee , koffie en appelgebak genuttigd en afscheid genomen van Marjolein want die moest een andere kant op.
Dus met z,n drien door maar door een misverstand ging Mick ook een andere kant op en moesten Hans en Ik door Muiderberg lopen want daar was iets met Zingen op het water ofzo en dus was half nederland daar naartoe gekomen , wat een gekte.
Net na Muiderberg nog even een bukfietser aan lucht geholpen , zijn band was van de velg gelopen en om hem er weer goed om te krijgen had hij de lucht weg laten lopen maar geen pomp bij hem , dus maar even geholpen.
Voor de rest niks raars en om 18:00 was ik thuis waar ik gelijk aan het gourmetten bij kon schuiven , natuurlijk na een heerlijke douche.

Vandaag 110 Km gefietst.

Geen opmerkingen: